Brak produktów
Prices are tax included
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,60 zł.
470495
Nowy produkt
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 19502021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
Autor | Marlena Borowiak |
ISBN | 9788366627222 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Kirin |
Data premiery | 2022-03-10 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 122 |
Autor | Marlena Borowiak |
ISBN | 9788366627222 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Kirin |
Ilość stron | 122 |
Oprawa | broszurowa |
Data premiery | 2022-03-10 |
No Special products