Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,60 zł.

470495

Nowy produkt

32,00 złbrutto

52 szt.

- +

 
Więcej informacji

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 19502021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

AutorMarlena Borowiak
ISBN9788366627222
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoKirin
Data premiery2022-03-10
Oprawabroszurowa
Ilość stron122
 
Szczegóły
AutorMarlena Borowiak
ISBN9788366627222
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoKirin
Ilość stron122
Oprawabroszurowa
Data premiery2022-03-10

Napisz opinię

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..

Napisz opinię

30 innych produktów które mogą Ci się spodobać...

Menu

Porównaj 0