Pedagogika a paradygmat nieświadomości

Pedagogika a paradygmat nieświadomości

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,60 zł.

398778ks

Nowy produkt

39,00 złbrutto

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Porównaj

 
Więcej informacji
Głównym celem monografii jest zwrócenie uwagi na doniosłość koncepcji Junga dla współczesnej pedagogiki, szczególnie w zakresie relacji pedagogicznych. Spojrzenie przez pryzmat procesów nieświadomych na współzależność samowychowania i wychowania pozwoliło autorowi rozwinąć zagadnienie w oparciu nie tylko o jungowską psychologię analityczną, ale też klasyczną psychoanalizę, psychologię egzystencjalną i ewolucyjną oraz, by tak rzec, psychopedagogikę buddyjską. Wśród rozpatrywanych zagadnień m.in.: indywiduacja a ideologizacja, pedagogia a inicjacja, rodzina jako środowisko inicjacyjne, alienacja, autoanaliza, samooszustwo, los, samowyzysk, pedagogika głębi.
 
Szczegóły
AutorTomasz Olchanowski
WydawnictwoEneteia
PozostałeRok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Napisz opinię

Napisz opinię

POLECANE

Nowe produkty

Promocje

No Special products

11 innych produktów które mogą Ci się spodobać...

KSIĄŻKI

Menu

Porównaj 0